Film

Har varit hemma hos Fatemeh så kom nyss hem.Vi kollade på monsters inc XD
igentligen så skulle vi kolla på up men den hackade för mycket så vi satte på
monsters inc istället.. ojuste i torsdags så var Fatemeh hemma hos mig och då så gjorde vi smoothie
 men eftersom att jag inte hann blogga i torsdags så kommer en bild på det här:







i Fatemehs rosa fina rum !:)


När han hade en sån här min så började Fatemeh gråta:'(

nää jag skojja bara hehee.
Bild på smoothisarna;)

Jag fyller år imon och jag längtar!(L), kanske därför jag är på så bra humör just nu;)
Ska iallafall in i duschen nu och göra hårinpackning eftersom att mitt hår är hur slitet som helst
så hoppas att den hjälper..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0