Beautiful blogger award

Ska slänga in den här beautiful blogger awarden som jag fick av Victoria
för typ 2 månader sedan tack så mycket !:). Men eftersom att jag har
så dåligt minne så har jag glömt bort den :( men här kommer 7 saker om mig..



1. Jag har en undulat som heter Sissi
2. Jag blir på bra humör när jag har på mig nagellack i någon "konstig" färg xP
3. Mina bästa vänner är angela och Fatemeh
4. Jag har nästan aldrig stökigt rum :O
5. Jag spelar piano
6. Jag ääälskar godis och äter det typ varje dag !
7. När det regnar ute så är det bästa man kan hitta på enligt mig är att sätta
sig framför tv:n och kolla på någon film

Jag ger awarden till dom här 7 sötnosarna!
Chloé
Sofie
Moa
Lovisa
Nohad
Linnéa
Ronja
Nu är din uppgift att kopiera in awardbilden till din blogg,länka till den du fått den av och sedan
skriva 7 saker om dig själv och sedan ge awarden till 7 andra bloggare:) (du behöver inte göra den om du inte vill)





Kommentarer
Postat av: Fatemeh

och du är min bästa ;)

2010-11-10 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0