:@

Men ååh har missat jätte mkt i skolan o är
fortfarande sjuk vet inte när jag kmr
bli frisk :@men nu räcker det med det jag har
laggt in massa inlägg där det står att jag är sjuk
så ska inte lägga in fler efter den här för nu vet ju alla
att jah är sjuk ;P asså det har varit jätte fint
väder dom dagarna jag varit sjuk o vet inte ifall jag
kan gå till skolan imon heller !! :@ hostar verkligen jätte mkt
o jag kan inte springa efter vatten hela dan i skolan så
ah tror inte jag går imon får se hur jag blir,men asså
åhh isf har jag missa 1 vecka i skolan mamma kmr säga att jag
måste ta med mej alla böcker hem imon elr på måndag för
att plugga det jag har missat usch :s ifall jag tar me dom imon så
blir det ingen helg för mej men det spelar typ inte roll ju har ändå varit
hemma 5 dagar nu i detta soliga väder vill man ju ut inte vara sjuk bläää
är skiit sur nu har missat ett underbart väder o att jag skulle me miyase till
lisse i måndags  men det blev inte heller :'( guuud vaad jag har missat denna 
veckan tack vare att jag e sjuk :( aajah ha d.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0