Onsdag-fredag

Onsdag:
I onsdags så åkte jag med bussen som gick 12.50
då så var jag framme i borås ungefär vid 2 tiden så kom moa, maj och
deras mamma o hämtade mej. Sen så gick vi hem till dom var ute, köpte godis o glass o.s.v...
 
Glassen är Moas och klubborna mina :D den här köpte Maj någon godis spray...

Min klubba åt vänster och majs åt höger och moas hand bakom dom ;P

hahaa moa försöker nå sin jacka ;P
ser ut att gå bra xD

hahaah maj fastnade x)

Jag :P

Jag o sööta maj !
 
lite senare så tränade vi och sen när vi kommit hem duschat och sånt
så satt vi o myste med katterna och läste i julia tidningen.

Ängel :D (dom har två katter men den andra har jag inte bild på)

Torsdag:
så var vi i Alideberg och badade efter det så gick vi till mc.


Moa efter vi badat

Jag efter vi badat

Sen gick vi hem duschade och sen så gick vi ut igen och köpte glass

 Gissa vilken som var min ? ;D

Fredag:
Så var det ju midsommar så vi åkte typ till ett ställe ramlaparken elr nåt sånt vet nt riktigt.

Jag :)

Moa :D

Moa och Maj

Maj :)



hahaa Moa har helt plötsligt fått skägg xD

Eftersom mamma,pappa och Christian åkte till Borås igår
för att dom skulle till några så kom dom efter det och hämtade mej.
Christian stannade där och sov över hos några vi känner.

Tre underbara dagar med mina älsklingar ! (L)









Kommentarer
Postat av: soojoo!

härliga bilder :)!

2010-06-27 @ 19:53:18
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: Moa

<3333333333333

Saknar DIG!!!!!!!!!!!!!

2010-06-28 @ 22:27:39
URL: http://mosingensangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0